راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارک
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

فرودگاه خارگ یا فرودگاه خارک فرودگاهی در جزیره خارگ در ایران است. اما به دلیل شرایطی امنیتی خاص حاکم بر این جزیره، امکان ورود گردشگران به خارگ به راحتی وجود ندارد.

فرودگاه

  • فرودگاه جزیره خارک

استان

  • بوشهر

شهرستان

  • خارگ

کد یاتا

  • KHK

نوع فرودگاه

  • داخلی

موقعیت از شهر

  • جنوب شرقی

فاصله از شهر

  • 4 کیلومتر

شرکت های هواپیمایی

  • مقاصد پروازی

مسافرین ورودی

  • 91,850 نفر

مسافرین خروجی

  • 91,850 نفر

شهرشناسی:

جزیره‌ خارک یکی از مهم‌ترین جزایر خلیج همیشه فارس است که علیرغم وسعت کم، دارای اهمیت فراوانی از لحاظ تجاری، اقتصادی، نظامی و تاریخی است. جزیره خارک، تاقدیسی مرجانی به طول و عرض تقریبی هشت در چهار کیلومتر است که از نظر تقسیمات کشوری تابع استان بوشهر است. تلفظ نام جزیره و شهر آن به هر دو شکل «خارک» و «خارگ» متداول است. مردم محلی، شهر و جزیره را «خارگ» می‌نامند؛ اما در منابع مکتوب «خارک» به کار رفته است. آثار تاریخی و جغرافیایی سده‌های میانه نیز تلفظ خارک را ضبط کرده‌اند که مشخص نیست آیا گونه درست آن بوده یا محصول تعریب نام خارگ بوده است. در نوشته‌ها و نقشه‌های اروپایی نیز هر دو نام Khark و Kharg به کار می‌روند، اما شکل نخستین بیشتر متداول است. جزیره خارک از معدود جزیره‌های خلیج فارس است که آب شیرین فراوان داشته است.

آب شیرین جزیره خارک در طول تاریخ علاوه بر گودال‌های طبیعی از طریق حفر ده‌ها چاه آب و رشته‌های قنات و نیز هدایت مصنوعی آب‌های سطحی فراهم‌ شده از بارندگی‌ها به سدهای کوچک و گودال‌های طبیعی جزیره فراهم می‌شده است. هر چند که به دلیل نبود یا کمبود خاک حاصلخیز در جزیره، زیستگاه گیاهی قابل توجهی شکل نگرفته است، اما در سراسر جزیره درختان «لیل/ لور» یا انجیر معابد توانسته‌اند با انطباق خود با ویژگی‌های اقلیمی رشد کنند.

 

وجود نخلستان‌های فراوان در استان و هم‌جواری استان با خلیج فارس، باعث شده تا بیشتر سوغاتی‌های استان بوشهر، به خرما و دریا مربوط باشد.گبه و عبای پشمی و حصیر از صنایع دستی این شهر است همچنین غذاهای خارک پنیر نخل،انواع ماهی و میگو، نان های محلی، انواع حلوا می باشد.

توصیه های گردشگری:

1) گور معبدهای پالمیران

در بخشی از کوهستان جزیره‌ی خارک گورهای فراوانی احداث شده است که با توجه به عمق کم و سطح مدور بعضی از این گورها، آن‌ها را به زرتشتیان نسبت می‌دهند. همچنین روی بعضی دیگر از این گورها که دارای مدخل‌های کوتاهی هستند، نقش صلیب دیده می‌شود. این هم نشان‌گر این است که مسیحیان مرده‌های خود را در آن جا به خاک می‌سپرده‌اند.

2) باغ پرندگان خارک

باغ پرندگان خارگ در جزیره خارک قرار دارد و پرندگان متعددی در قفس نگهداری و در معرض دید عموم قرار می گیرند.

بلیط لحظه آخری خارک

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید بلیط ارزان خارک را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری خارک تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری خارک می باشد.

بلیط چارتر خارک

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر خارک در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر خارک را با بهترین قیمت تجربه نمائید. 

قیمت بلیط هواپیما خارک

عوامل بسیار زیادی همچون نوع بلیط، نوع کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما بر قیمت بلیط خارک تاثیرگذار خواهد بود. قیمت بلیط هواپیما خارک با توجه به عوامل ذکر شده متغیر می باشد. به طور کلی هر چه امکانات و خدمات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما خارک نیز بیشتر خواهد بود. امکان جستجو بلیط خارک بر اساس قیمت در تیک بان فراهم شده است. 

بلیط هواپیما ارزان خارک

یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما ارزان خارک، نوع کلاس پروازی می باشد. هر چه امکانات پرواز محدودتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. استفاده از بلیط چارتر خارک و بلیط لحظه آخری خارک نیز هزینه کمتری را برای مسافر در بر خواهد داشت. بلیط هواپیما خارک را با نازلترین قیمت در تیک بان خریداری نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: